DOLAR

46,5182$% 0.02

EURO

53,0216% 0.3

STERLİN

61,5913£% 0.47

GRAM ALTIN

6.026,72%0,78

ONS

4.030,24%0,77

BİST100

14.259,75%-0,50

Tekirdağ AÇIK 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
ff
ff
Güncellenme - 25 Haziran 2026 17:49
Yayınlanma - 25 Haziran 2026 17:48

KAPAKLI SİNOPLULAR DERNEĞİ’NDEN ÜYELERİNE SAĞLIK DESTEĞİ

Windows Firewall

Kapaklı Sinoplular Derneği ile Optimed Hastanesi arasında imzalanan protokol kapsamında dernek üyeleri, hastanenin sağlık hizmetlerinden yüzde 15 indirimli yararlanabilecek.

Kapaklı Sinoplular Derneği, üyelerine yönelik yeni bir sosyal destek çalışmasını daha hayata geçirdi. Dernek ile Optimed Hastanesi arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında dernek üyeleri hastanenin sunduğu sağlık hizmetlerinden yüzde 15 indirimli olarak faydalanabilecek. İmzalanan anlaşmayla birlikte dernek üyelerinin sağlık hizmetlerine daha avantajlı şartlarda ulaşmasının amaçlandığı belirtildi. Kapaklı Sinoplular Derneği Başkanı Mehmet Boz, yapılan iş birliğinin üyeler açısından önemli bir kazanım olduğunu ifade ederek anlaşmanın hayata geçirilmesinde emeği geçen Optimed Hastanesi İşletme Direktörü Ezgi Gönül ve hastane yönetimine teşekkür etti. Dernek olarak hemşerilerinin yaşamın farklı alanlarında çeşitli avantajlardan yararlanabilmesi için çalışmalarını sürdürdüklerini belirten Boz, önümüzdeki dönemde de üyelere yönelik indirim ve sosyal destek anlaşmalarının devam edeceğini kaydetti.

O-uz-Gayrimenkul-internet
0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

BAŞKAN ÇETİN: “KAPAKLI HER YIL BİR İLÇE KADAR GÖÇ ALIYOR”

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0