DOLAR

46,5205$% 0.01

EURO

53,0545% 0.37

STERLİN

61,6247£% 0.54

GRAM ALTIN

6.043,08%1,05

ONS

4.036,18%0,92

BİST100

14.259,75%-0,50

Tekirdağ AÇIK 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
ff
ff
Güncellenme - 25 Haziran 2026 16:32
Yayınlanma - 25 Haziran 2026 16:32

“MARMARACIK ÜST GÖLÜMÜZDE GELECEĞİ İNŞA EDİYORUZ”

Windows Firewall

Ergene Belediyesi, vatandaşların aileleriyle birlikte huzur içerisinde vakit geçirebileceği yeni yaşam alanlarını ilçeye kazandırmaya devam ediyor.

Ergene’nin önemli sosyal yaşam alanlarından biri olan Marmaracık Üst Göl’de yapılan çalışmalarla bölge daha modern ve kullanışlı bir görünüme kavuşacak. Ergene Belediyesi tarafından yürütülen çalışmalarla birlikte Marmaracık Üst Göleti, sadece doğal güzelliğiyle değil, vatandaşların sosyal yaşamına katkı sağlayacak yeni düzenlemelerle de ilçenin önemli cazibe merkezlerinden biri haline gelecek. Ergene Belediyesi tarafından ailelerin dinlenebileceği, çocukların güvenle vakit geçirebileceği ve vatandaşların doğayla iç içe zaman geçirebileceği alanlar oluşturuluyor. Çalışmaları yerinde inceleyen Ergene Belediye Başkanı Müge Yıldız Topak, “Burayı gezerken insanın içi umutla doluyor. Çünkü burası sadece bir proje alanı değil, komşularımızın bir araya gelip sohbet edeceği, ailelerimizin nefes alacağı, çocuklarımızın güvenle oynayacağı ve güzel anılar biriktireceği bir yaşam alanı olacak. Bizler vatandaşlarımızın sadece bugününü değil, geleceğini de düşünerek çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Başkan Müge Yıldız Topak açıklamasının devamında, “Ergene’mizde sadece parklar ve yeşil alanlar yapmıyoruz. İnsanlarımızı buluşturan, komşuluk bağlarını güçlendiren, kalplere dokunan ve yaşam kalitesini artıran alanlar oluşturuyoruz. Her köşesinde huzurun, mutluluğun ve doğanın hissedileceği bu güzel alanı hemşerilerimizle buluşturmak için ekiplerimiz yoğun bir şekilde çalışıyor.” ifadelerini kullandı.

Marmaracık Üst Göleti’nde devam eden çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte vatandaşların yeni bir sosyal yaşam alanına kavuşacağını belirten Başkan Müge Yıldız Topak, “Biz doğayla buluşan yaşamı, geleceğe umutla bakan Ergene’yi ve çocuklarımızın mutlu yarınlarını inşa ediyoruz. Daha güzel, daha yeşil ve daha yaşanabilir bir Ergene için durmadan, yorulmadan çalışmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.

O-uz-Gayrimenkul-internet
0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

“ÇOCUKLARIMIZI SOKAĞA TERK EDEMEYİZ”

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0