DOLAR

46,5181$% 0.02

EURO

53,0605% 0.36

STERLİN

61,6117£% 0.51

GRAM ALTIN

6.043,38%1,06

ONS

4.032,14%0,82

BİST100

14.259,75%-0,50

Tekirdağ AÇIK 27°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
ff
ff
Güncellenme - 12 Mayıs 2025 23:34
Yayınlanma - 12 Mayıs 2025 23:27

AZBAY: “ÇERKEZKÖYLÜLERİN HAKKINI 11 YILDIR YİYORSUNUZ”

AK Parti Çerkezköy İlçe Başkanı Salih Azbay, Belediye Başkanı Vahap Akay’ın kendisine yönelik ‘Hak’ eleştirisine cevap verdi. Azbay; “Bu aziz milletin alın teri olan milyarlarca bütçeleri çar çur ettiğiniz için, Çerkezköylülerin hakkını 11 yıldır yiyorsunuz. Kaldı ki, Salih Azbay olarak ne sizin ne de başka birinin hakkına girmiyor aksine 218 bin Çerkezköylü vatandaşlarımızın hakkı için mücadele ediyoruz” dedi.

Windows Firewall

AK Parti İlçe Başkanı Azbay, yaptığı açıklamada, Belediye Başkanı Akay’a yönelik; “Verdiğiniz yazılı cevabı okudum. Bu kadar hızlı reaksiyon vermenizin suçluluk psikoloijisinin bir parçası olduğunu gayet iyi biliyoruz. Bunu yüksek sesle konuştuğunuzda da çokça anlıyoruz. Hoş, siz yüksek sesle konuştuğunuzda kendinizin hep haklı olduğunu düşünenlerdensiniz. Evet, emeğin kenti dediğiniz ve gerçekten emek veren Çerkezköylü vatandaşımızı çukurlu çamurlu yollara mahkum ettiğiniz için Çerkezköylülerin hakkını yiyorsunuz. Vatandaşa çamurlu suları yıllarca içirdiğiniz için Çerkezköylülerin hakkını yiyorsunuz. Kaldırımda yürüyen vatandaşın ayağının kırılmasına sebep olduğunuz için Çerkezköylülerin hakkını yiyorsunuz. Bitmedi… Bu aziz milletin alın teri olan milyarlarca bütçeleri çar çur ettiğiniz için, Çerkezköylülerin hakkını 11 yıldır yiyorsunuz. Kaldı ki, Salih Azbay olarak ne sizin ne de başka birinin hakkına girmiyor aksine 218 bin Çerkezköylü vatandaşlarımızın hakkı için mücadele ediyoruz. Bitmedi…. Çerkezköy’ün trafik sorununu çözemeyen, otopark sorunu çözemeyip milletin caddelerini mahkeme kararı ile iptal edilmesine rağmen yeniden paralı yapmayı düşünen, tek yön inadı uğruna Çerkezköy’ü Hindistan trafiğine çeviren sizsiniz! Tekrar tekrar ifade ediyorum usulsüz doğrudan teminlerle fahiş fiyatlara iş yaptıran bir belediye başkanısınız. Sayın Akay, yaptığınız düğün salonları, tadilatlar, bir ufak havuzun ne kadar ettiğini de biliyoruz. Vatandaşlarımızın gözünü boyamak için bir iki fotoğraf paylaşmak ile bizi de vatandaşımızı kandıramazsınız. Buna asla müsaade etmeyeceğiz. Soru çok net! 2024 yılında harcadığın 1 milyar 624 milyon nerde? Bunu kalem kalem çık açıkla. Bizimde vatandaşlarımızın da beklediği sizden bu. İster bunu ekmek fırınından, ister kent lokantasından, ister belediye makamından istersen Kızılpınar veya diğer iki düğün salonundan birinden açıkla. Topu taca atma devri bitti. Tüyü bitmemiş yetimin, emekçi vatandaşımızın hakkını sormaktan asla geri durmayacağız” ifadelerine yer verdi.

O-uz-Gayrimenkul-internet
0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

ÇERKEZKÖY OSB, EV SAHİPLİĞİNDE GERÇEKLEŞTİRİLECEK

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0