DOLAR

46,4952$% 0.04

EURO

52,8479% -0.18

STERLİN

61,2659£% -0.26

GRAM ALTIN

5.956,38%-3,04

ONS

3.985,26%-3,06

BİST100

14.331,21%-1,43

Tekirdağ AÇIK 28°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce
a
ff
ff
Güncellenme - 13 Mart 2025 13:56
Yayınlanma - 13 Mart 2025 13:56

ÜCRETLİ PARK İÇİN TALEP UKOME’DEN GEÇTİ

Çerkezköy’ün iki ana caddesi Atatürk ve Öztrak’ta yaşanan trafik sıkışıklığını engellemek amacıyla gerçekleştirilecek olan ücretli park uygulaması UKOME’den geçti. İlgili kararın nisan ayı meclisine yetiştirilmeye çalışıldığını aktaran Belediye Başkanı Vahap Akay, haziran ayına kadar ücretli otopark uygulamasına geçileceğini kaydetti.

Windows Firewall

Park ve trafik sorunun çözümü için ücretli otopark dönemi başlıyor. Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, Tekirdağ Büyükşehir Beleyesi Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) Toplantısının 2 hafta önce yapıldığını belirterek, “Bizim talebimiz UKOME kararından geçti. Atatürk ve Öztrak Caddesinde bir karar ortaya kondu. Çerkezköy Belediyesi çalışmasını yapıyor. Nisan meclisine yetiştirmeye çalışıyoruz. Ücret tarifesi belirlenecek ona çalışıyoruz. Bu da gerçekleştikten sonra nisan meclisine yetişirse mayıs ayında, yetişemezse haziran ayında Atatürk ve Öztrak Caddesi’nde ücretli yol kenarı parklanmaya geçeceğiz. Parklanma paralel olacak ve yönetimi Çerkezköy Beleyesi yapacak” dedi.

O-uz-Gayrimenkul-internet
0 0 0 0 0 0
YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

YAŞAR KUŞ’TAN TSD’YE ZİYARET

HIZLI YORUM YAP

0 0 0 0 0 0