BELEDİYEDEN AŞURE İKRAMI

Çerkezköy Belediyesi tarafından Muharrem ayının 10. gününe denk gelen Aşure Günü dolayısı ile her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure dağıtımı yapıldı. Belediye Başkan Yardımcıları Cengiz Memiş ve Yunus Erçin tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikram edildi.

Belediye Meydanı’nda vatandaşlara aşure ikram edilirken; Muharrem ayının birlik ve beraberliğin daha çok pekişeceği bir ay olması temennisinde bulunan Belediye Başkan Yardımcısı Cengiz Memiş, “Çerkezköy Belediyesi olarak Muharrem ayı dolayısı ile her yıl yaptığımız gibi bu yıl da Cumhuriyet Meydanı’nda vatandaşlarımıza aşure dağıttık. Ayrıca kentimiz genelindeki tüm kamu kurum ve kuruluşlarında da aşure ikramında bulunuldu” dedi.

“Bu gün ortak paydada buluşma günüdür” diyen Başkan Yardımcısı Cengiz Memiş, “Allah bütün milletimize birlik beraberlik nasip etsin. Çerkezköy Belediyesi olarak milli günlerde olduğu gibi, dini günleri de vatandaşlarımızla birlikte yaşamaya devam edeceğiz" açıklamasında bulundu.