TİP ÇERKEZKÖY’DEN ÜCRETSİZ OKUL YEMEĞİ İÇİN İMZA KAMPANYASI

Türkiye İşçi Partisi (TİP) Çerkezköy İlçe Teşkilatı, ilçe genelindeki okullarda tüm öğrencilere ücretsiz yemek verilmesi talebiyle imza kampanyası başlattı. Kampanya, vatandaşların yoğun ilgi gösterdiği merkezlerde eş zamanlı olarak sürdürülüyor.

TİP Çerkezköy İlçe Başkanı Yadigar Aydın, ücretsiz okul yemeğinin bir lütuf değil, çocukların temel hakkı olduğunu vurguladı. Aydın, “Çocuklarımızın hakkı olan bir öğün yemek için sadece bütçeden yüzde 1.5 pay ayrılması gerekiyor. Ücretsiz okul yemeği yardım değil, masraf değil; çocuklarımızın hakkıdır” dedi. Aydın, çocukların eşit ve sağlıklı beslenme hakkının devlet tarafından güvence altına alınması gerektiğini belirterek tüm vatandaşları kampanyaya destek vermeye çağırdı.